خرید دوربین مداربسته مخفی کوچک

دوربین های جاسوسی به منظور نظارت بر کار افراد و برای فیلم برداری از یک مکان استفاده می شوند. این نوع دوربین مدار بسته به صورت مخفی نصب می شود و برای هیچ کسی قابل مشاهده نیست. برای مثال اگر شاغل هستید و دوست دارید که بر فعالیت فرزندانتان در داخل خانه نظارت داشته باشید یا فرزند خود را به یک پرستار سپرده اید و می خواهید که بر رفتار او با فرزند خود نظارت داشته باشید می توانید از یک دوربین مخفی کوچک استفاده کنید.

خرید دوربین مداربسته مخفی کوچک سوزنی

فروشگاه اینترنتی نهصد مرکز فروش انواع دوربین مداربسته ،دزدگیر اماکن،ردیاب خودرو،فروش دوربین کوچک سوزنی میباشد جهت خرید و اطلاع از قیمت به وب سایت نهصد به نشانی nohsad .com مراجعه کنید.

یکی از مزایای دوربین های جاسوسی این است که چون کوچک است به راحتی در هر جایی قابل نصب است. کاربرد دیگر این گوشی در ادارات است. برخی از مدیران برای نظارت بر فعالیت کارمندان خود می توانند در داخل دفاتر از این دوربین ها استفاده کنند. اگر بخواهید که دوربین جاسوسی در شب هم فیلم برداری کند باید از دوربینی استفاده کنید که مجهز به مادون قرمز و دید در شب باشد.

فروش دوربین مخفی کوچک سوزنی

اگر مغازه ای دارید که متوجه شده اید در داخل آن دزدی می شود و حساب هایتان جور در نمی آید می توانید لابه لای قفسه ها یا در داخل اشیا داخل مغازه، حتی در داخل یک خودکار، یک دوربین مینیاتوری نصب کنید تا بتوانید از علت ماجرا باخبر شوید.

توجه !! پروژه نصب دوربین مخفی به دلیل غیر قانونی بودن انجام نمیشود.

دوربین های مخفی (جاسوسی) در چه جاهایی نصب می شوند

همان طور که گفته ش دوربین های جاسوسی به علت این که کوچک هستند در هر جایی که دید خوبی داشته باشد قابل نصب و جاگذاری هستند. برای مثال اگر قصد دارید که از اتاق کودک خود فیلم برداری کنید داخل عروسک، ساعت، گدان یا هر وسیله ی دیگری آن را جاگذاری کنید.

دوربین فلتی وای فای کوچک

آموزش ساخت دوربین مخفی در داخل خانه

برای این که بتوانید دوربین مخفی بسازید نیاز به یک دوربین دارید. می توانید به یک فروشگاه لوازم کامپیوتری بروید و یک وب کم تهیه کنید. دوربین باید آنقدر کوچک باشد که بتوانید راحت آن را در داخل وسایل دیگر قرار دهید و کسی متوجه وجود آن نشود. اگر بنا به دلیل مهم و حساسی تصمیم به نصب دوربین مدار بسته گرفته اید بهتر است یک وب کم مدل بالا تهیه کنید که هم جمع و جورتر باشد و هم باکیفیت تر.

خرید دوربین فلتی سوزنی کوچک

 

محافظ پلاستیکی روی وب کم را باز کنید تا به یک برد الکتریکی برسید.( خرید دوربین مداربسته مخفی کوچک) این برد الکتریکی به دوربین وب کم متصل است. پس از این که با دقت و ملایمت برد و دوربین را از وب کم جدا کردید باید به دنبال محل مناسبی برای قرار دادن دوربین بگردید. رادیو، تراش رو میزی، گلدان، جعبه دستمال کاغذی و اجسامی مانند این ها برای جاگذاری دوربین مناسب هستند.

پس از این که محل مناسب را پیدا کردید دوربین مدار بسته و برد را داخل آن قرار دهید. دوربین باید در داخل یک سوراخ یا دریچه نصب شود تا بتواند تصویربرداری کند. از داخل دور تا دور دوربین را به گونه ای با چسب به جسم بچسبانید که تکان خوردن آن وسیله دوربین تکان نخورد.

دستگاه شنود یاب و دوربین یاب k18

با استفاده از یک کابل USB دوربین مخفی خود را به کامپیوتر متصل کنید تا به تصاویر آن دسترسی پیدا کنید. جسم مورد نظر را نزدیک کامپیوتر بگذارید تا کابل زیاد جلب توجه نکند. سپس، با استفاده از لوازم مختلف کابل دوربین را بپوشانید. تا حد امکان جوری ظاهر دوربین را طراحی کنید که کاملاً طبیعی جلوه کند. در انتها زاویه دوربین را جوری تنظیم کنید که تصاویر دلخواهتان را در اختیارتان بگذارد.

فروش شنود یاب و دوربین یاب حرفه ای

آموزش ساخت و نصب دوربین مخفی کوچک در منزل

برای این کار لازم است که یک تلفن همراه قدیمی آیفون یا اندرویدی تهیه کنید. به این دلیل گفته می شود تلفن قدیمی باشد که اگر شما برنامه ی لازم را روی آن نصب کنید گوشی عملاً به دوربین تبدیل می شود و دیگر نمی توانید برای کارهای دیگر از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که گوشی حتماً باید امکان استفاده از اینترنت را داشته باشد.

شما به یک شارژر یا پاور بانک احتیاج دارید که منبع تغذیه دوربین جاسوسی یا همان گوشی شما باشد زیرا فیلم برداری به شارژ زیادی احتیاج دارد. پس از آن از داخل اپ استور یا گوگل پلی یک برنامه ی وب کم دانلود و نصب کنید.فروش دوربین مداربسته مخفی کوچک  یکی از این برنامه ها Cam Spy است که می توانید در گوگل پلی آن را پیدا کنید. کاربران آیفون هم می توانند از برنامه مناسبی همچون Manythings استفاده کنند. برنامه آلفرد هم اپلیکیشن خوب دیگری است که هم در گوشی های اندرویدی و هم در گوشی های iOS کار می کند.

پس از این که برنامه را نصب کردید باید از طریق شبکه بی سیم دوربین را به کامپیوتر متصل کنید. اگر می خواهید که تصاویر دوربین را در داخل کامپیوتر خود ذخیره کنید باید URL برنامه وب کم را ذخیره کنید. اگر می خواهید که به صورت زنده تصاویر را ببینید باید کامپیوتر و تلفن همراه را به همدیگر متصل کنید. برای این کار هر دو دستگاه باید به یک اینترنت بی سیم متصل باشند. سپس از طریق یک نرم افزار پخش کننده ویدیو مانند VLC تصاویر را پخش کنید. در VLC از منوی Media گزینه open network stream را انتخاب کنید و آدرس URL که ذخیره کرده اید را وارد کنید.

خرید دوربین مخفی کوچک

دوربین های جاسوسی موجود در بازار

دوربین های مینیاتوری فلت در بازار نیز موجود هستند و می توانید یکی از آن ها خریداری و نصب کنید. بعضی از این دوربین ها قابلیت اتصال به پاور بانگ را دارند، کیفیت تصویر برداری بسیار بالایی دارند، می توانند تصاویر را به گوشی یا کامپیوتر شما ارسال کنند و حتی می توانند تصاویر را روی یک کارت حافظه ثبت کنند. اگر امکان درست کردن یک دوربین مخفی در داخل خانه برای شما وجود ندارد می توانید یک دوربین جاسوسی آماده تهیه کنید و آن را در محل دلخواه خود نصب کنید.